10 sposobów, jak wypromować restaurację w social mediach cz2
Stały wzrost popularności mediów społecznościowych sprawia, że obecność w nich staje się nieodzowna.
Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych powyżej 18 roku życia, w związku z czym nie należy ich udostępniać osobom poniżej 18 roku życia.
Stały wzrost popularności mediów społecznościowych sprawia, że obecność w nich staje się nieodzowna.
W pierwszej część artykułu (sprawdź) poznałeś już kilka sposobów na promowanie Twojego biznesu w mediach społecznościowych, takich jak: zasady prowadzenia kont w popularnych serwisach, reguły dbania o spójny wizerunek, wytyczne odnośnie do publikowania treści, znaczenie hasztagów oraz sposoby na angażowanie fanów.
Jakie jeszcze działania możesz podjąć, aby skutecznie promować swoją restaurację?
Media społecznościowe dają wiele możliwości reklamowych, które stale są ulepszane o nowe funkcje. Jeśli chcesz skutecznie korzystać z płatnej reklamy i uzyskać dobre wyniki, pamiętaj o kilku wskazówkach:
Popularność formatów wideo stale wzrasta, ponieważ są one atrakcyjne wizualnie i emocjonalnie wpływają na odbiorcę.
Jeśli chcesz, żeby nagrany przez Ciebie filmik wideo czy livestream był skuteczny, zacznij od odpowiedniego zaplanowania: wybierz potrawy, które chcesz zaprezentować, opracuj kolejność ich prezentowania , upewnij się, że masz wszystkie składniki i narzędzia. Pamiętaj tez, że optymalna długość filmiku to 2 do 5 minut.
Jeśli robisz livestream, zachęcaj widzów do zadawania pytań, udzielania komentarzy lub proponowania swoich pomysłów. To wpłynie na większe zaangażowanie widzów i uczyni prezentację bardziej interaktywną.

Twoja oferta promocyjna, którą wyślesz e-mailem, powinna spełniać kilka warunków:
Wykorzystaj fakt, że ludzie uwielbiają się spotykać i celebrować czas przy wspólnych posiłkach. Degustacje, warsztaty czy pokazy kulinarne są do tego doskonałą okazją. Warto jednak pamiętać o kilku kwestiach.
Regularna obecność w mediach społecznościowych pomoże Ci zwiększyć rozpoznawalność marki. Dzięki temu więcej osób pozna Twoją restaurację i chętniej będzie do niej zaglądać.
Regularna obecność w SM to także doskonały sposób na reklamę. Reklama w tradycyjnych mediach może być bardzo kosztowna, natomiast prowadzenie działań w mediach społecznościowych jest stosunkowo tanią formą reklamy, a jednocześnie może przynieść bardzo dobre efekty.
Pierwsze 5 sposobów znajdziesz w wcześniejszym artykule. Sprawdź.
2023-11-10
Najlepszą wizytówką lokalu jest zadowolony klient. Taki, który wraca, poleca miejsce znajomym oraz dobrze o nim mówi w przestrzeni publicznej i pisze w mediach społecznościowych.
2023-10-16
O tym, że gastronomia to trudny biznes nie trzeba nikogo przekonywać. Wie to każdy, kto jest obecny na tym rynku. Z jednej strony spora konkurencja, z drugiej – sytuacja gospodarcza: lawinowo rosnące koszty, inflacja i…
2023-06-27
Mood food, comfort food, dining alone… te obcobrzmiące nazwy trendów w gastronomii w 2023 roku są odpowiedzią na zachodzące zmiany społeczne i związane z tym nowe potrzeby konsumentów.